« terug naar vorige pagina

Over de praktijk

Onze huisartsenpraktijk is ondergebracht in een AHOED (Apotheek en Huisartsen Onder Eén Dak) met huisarts Roger Schnackershuisarts Theun Thien en apotheek Van Laaren. Sinds januari 2019 is onze praktijk een door het NHG geaccrediteerde praktijk. Dat betekent dat onze praktijk voldoet aan de kwaliteitseisen die het Nederlands Huisartsengenootschap (NHG) stelt en dat onze praktijk actief werkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de patiëntenzorg.

De praktijk is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.00-17.00 uur. De praktijk is tussen de middag van 12.00-13.00 uur gesloten.

In de praktijk werkt op dinsdag en donderdag onze vaste waarneemster: huisarts Maureen Boveree.

De heer Paul Blaakman en Ine Andeweg zijn als praktijkondersteuner GGZ van Indigo in de praktijk werkzaam.

In de praktijk leiden wij ook zorgmedewerkers op. Zo ziet u vaker een co-assistent of een assistent in opleiding in de praktijk. Sinds september 2024 leiden wij ook een huisarts op (AIOS), Matthijs van den Dop. 

 

.

huisartsenaandelaan-teamfoto

Meer informatie

  • Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

    Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Wij bespreken dit het liefste op het spreekuur hiervoor kunt u een afspraak maken via de assistente. 

    Wilt u een klacht melden bij uw huisarts? Klikt u dan hier en vul het formulier in.

    Bemiddeling door de klachtenfunctionaris

    Als u er met ons niet uitkomt, dan heeft u als patiënt de mogelijkheid om de klachtenfunctionaris van Hadoks in te schakelen.

    Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. U kunt hiervoor de klachtenfunctionaris van Hadoks inschakelen. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. In het model Klachtenregeling staan de regels voor een goede klachtenafhandeling.

    Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

    Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190. Meer informatie kunt u in de folder vinden en op www.skge.nl.

  • Hanneke Honselaar met pensioen

    En toen was het ineens 26 mei 2021: Hanneke met pensioen!
    Met een echte pensionado in de wachtkamer kon Hanneke vast wennen hoe het leven er straks uit ziet. In het zonnetje gezet door collega’s geniet Hanneke nu van haar welverdiende pensioen.
    Hanneke heeft 18 jaren als doktersassistente gewerkt op de praktijk, eerst voor Dr Piet Sanders en de laatste 5 jaar voor Dr Roger Schnackers.
    Altijd stond zij voor iedereen klaar met haar zorgzame, lieve en bemoedigende antwoorden aan de telefoon.
    We gaan haar missen, en zien haar graag nog eens langskomen op de praktijk!
    Wilt u nog een berichtje achterlaten voor Hanneke? Dat kan, op de praktijk ligt een boekje klaar.

    Team Aan de Laan